torsdag 28. februar 2008

Oppkjøring til helgen!



I dag fikk gutta seg en tur før vi dro på jobb. Gutta var med meg i dag å, kost seg sammen med Fleur og Daisy mens jeg har jobbet. Veldig kjekt å kunne ha de med på jobb.


Da vi kom hjem gikk vi en tur over jordene her, gutta løp og var i full fres i det fine været. Så var det hjem å bygge treningskominasjoner.

Første mann ut var Ludde, med han trente jeg fremadsending over 2 hider og hjul, så byttet jeg hjulet med en tunnel. Han elsker agility og det er så gøy å trene han. I slalåmen går det veldig unna, så jeg må virkelig jobbe for å få han til å få med seg alle pinnen. Men vi er jo helt i start gropa så jeg krever ikke så mye enda. Veldig gøy å jobbe med en så ivirg kar.


Sa var det Linus sin tur, han er jo litt mer derven. Startet med å trene slalåm innganger fra ulike vinkler og kunne bytte bak han etter at han har gått inn i slalåmen, han synes det er litt skumelt, for an vil gjerne se hvor jeg er til en hver tid. Etterpå trente vi "boks"med ut kommando, det begynner han å skjønne veldig bra nå. Trente også en del på fronting og jobbing tett på han, det er noe som har tatt lang tid å jobbe inn. Han begynner å bli mer selvstendig nå.

Så nå er vi klare for helgens stevne i Tønsberg. Gleder meg.


Lucas liker ikke å trene agility, så han fikk et par runder gjennom tunnelen.Det synes han er gøy! Før vi gikk inn fikk alle gutta gå godbit søk over hele plenen. Gjett hvem som er raskest? LUDDE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Ingerid sa...

Nå må du blogge litt igjen altså! Håper det går bra med dere i helgen :-)